.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پورمحمدی:فضای بازسیاسی درکشورحاکم است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: کشور در حوزه سیاسی با نشاط سیاسی روبرو است و فضا بازسیاسی وجود دارد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از بازتاب آنلاین ، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در جمع مدیران دستگاههای اجرایی گلستان افزود: اکنون سه هزار نشریه شامل روزنامه، هفته نامه و نشریه در کشور فعال است که اگر نشاط سیاسی نباشد این نشریات نمی توانند قلم بزنند.

وی اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی تحولاتی بزرگ در کشور به وجود آمد که قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست و در حوزه های مختلف نظیر اجتماعی نیز شور و نشاط اجتماعی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمانی دیگر علیه کشور و امنیت آن توطئه در حال انجام است و تاکنون به لطف خدا و قوام کشور و اتکای نیروهای تامین کننده امنیت، ایران از شر توطئه ها در امان مانده است.

به گفته حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی، دشمنان و کشورهای بیگانه از هیچ توطئه ای برای ضربه زدن به کشور دریغ نمی کنند و باید در این عرصه بیش از بیش هوشیار بود.

شور و نشاط انتخاباتی در کشور آغاز شده است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به درپیش بودن انتخابات رئیس جمهوری، گفت: شور و نشاط انتخابات از چند ماه قبل در کشور آغاز شده و باید برای مشارکت بیشتر مردم در این رویداد بزرگ برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به روی کار آمدن " اوباما " به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا یادآورشد: اگر اوباما تصور می کند که در ایران آزادی نیست، پس برای چه صبر می کند و این امر نشان می دهد که انتخابات ایران متکی بر بر رای واقعی مردم است.

وی افزود: در سه دهه گذشته توفیقهای زیادی در کشور حاصل شده و تلاشهای زیادی برای بهره مندی از ظرفیتهای کشور صورت گرفته و گامهای مثبتی بسیلری در زمینه های مختلف برداشته شده است.

برخی ظرفیتهای کشور تاکنون بلااستفاده مانده است

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: برخی طرفیتها و پتانسیبها در کشور تاکنون مورد استفاده قرار نگرفته که در این زمینه باید برنامه ریزی و نیاز سنجی شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی برای ایران داشته که باید در این ایام این دستاوردها به خوبی برای جامعه و نسل جوان بازگو شود.

وی امروز در همایش حقوقی حمایت حقوقی از مردم غزه در گرگان شرکت و سخنرانی می کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.334 seconds.